miercuri, 1 octombrie 2014

Tinuta mea de toamna TeX

  Marca TeX de la Carrefour m-a atras de cand  a aparut! Sloganul marcii - Atitudine, Stil, Confort i se potriveste ca o manusa, pentru ca acestea sunt atributele ce definesc TeX, si nu are cum sa nu te convinga, mizand pe aceste atuuri,  ca e o marca ce merita toti banii si increderea clientilor! 


  Am ales TeX de multe ori, atat pentru tinutele mele, cat si pentru ale copiilor sau ale sotului, pentru ca m-a cucerit cu designul placut, materiale de calitate si de diverse texturi, modele si culori, si, de ce sa nu fiu sincera, pretul  foarte accesibil a avut si el un cuvant de spus!
  Din Colectia de Toamna TeX 2014 mi-as putea crea zeci de tinute (stiti bine cum sunt femeile...inovatoare si indraznete!), insa ma voi rezuma la o una singura.
  Aleg o rochita visinie (pret 80 lei), balerini negri (pret 28 lei) si o palarie chic (pret 40 lei). 


     Mai multe articole puteti gasi in Catalogul Colectiei  dar si pe pagina de Facebook Carrefour Romania  .
Si, pentru ca tinutele special create pentru copii imi incanta privirea, recunosc...as vrea sa imi vad copiii imbracati ca in fotografiile de mai jos:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu